Obcanská společnost
Hledej
kontakt mapa stránek o projektu zpravodaj
Právo vědět Účast na rozhodování Rovné příležitosti Občan v EU Výchova k občanství Filosofie
    ROVNÉ PŘÍLEŽITOSTI - Dobře vychovaná žena změní dějiny málokdy!
- Příklady z praxe
- Jak na to
- Zákony
- Odkazy
- Slovníček

Příklady z praxe

Reklama a rovnost pohlaví

  1. Reklama a sexismus
  2. Samoregulace reklamy v České republice
  3. Konkrétní kauzy a jejich řešení
  4. Komu si můžeme stěžovat?
  5. Regulace reklamy v zahraničí
  6. Související literatura

Související literatura

  • Platforma pro akci. Shrnutí závěrů 4.světové konference o ženách v Pekingu 1995. Česká situace 1998. Nadace Gender Studies, Praha.
  • Regionální zpráva o institucionálních mechanismech pro zlepšení postavení žen v zemích střední a východní Evropy (1999). Nadace Gender Studies, Praha.
  • Řeháčková, Dana (2002). Reklama jako forma symbolického násilí na ženách. In: Gender, rovné příležitosti, výzkum, 1/2002, str. 12-13.
  • Řeháčková, Dana (2002). Jak čelí evropské státy genderové diskriminaci v reklamě? In: Gender, rovné příležitosti, výzkum, 4/2002, str. 6-10.
  • Valdrová, Jana (2001). K stereotypům a klišé v mediální projekci genderu. In: Sociologický časopis, XXXVII, (2/2001), str.183-205.

[Reklama a sexismus] [Samoregulace reklamy v České republice] [Konkrétní kauzy a jejich řešení] [Komu si můžeme stěžovat?] [Regulace reklamy v zahraničí] [Související literatura]



Za správnost textu odpovídá Kateřina Machovcová. Poslední aktualizace: 11/20/2008 12:13

-
EU-Town twinning Tento projekt byl realizován za finanční podpory Evropské unie. Za obsah stránek odpovídá výlučně autor. Stránky nereprezentují názory Evropské komise a Evropská komise neodpovídá za použití informací, jež jsou jejich obsahem.

©2003 - 2006 Econnect webhosting, webdesign a redakční systém Toolkit 

NAVRCHOLU.cz