Příklady z praxe
Reklama a rovnost pohlaví
- Reklama a sexismus
- Samoregulace reklamy v České republice
- Konkrétní kauzy a jejich řešení
- Komu si můžeme stěžovat?
- Regulace reklamy v zahraničí
- Související literatura
Související literatura
- Platforma pro akci. Shrnutí závěrů 4.světové konference o ženách v Pekingu 1995. Česká situace 1998. Nadace Gender Studies, Praha.
- Regionální zpráva o institucionálních mechanismech pro zlepšení postavení žen v zemích střední a východní Evropy (1999). Nadace Gender Studies, Praha.
- Řeháčková, Dana (2002). Reklama jako forma symbolického násilí na ženách. In: Gender, rovné příležitosti, výzkum, 1/2002, str. 12-13.
- Řeháčková, Dana (2002). Jak čelí evropské státy genderové diskriminaci v reklamě? In: Gender, rovné příležitosti, výzkum, 4/2002, str. 6-10.
- Valdrová, Jana (2001). K stereotypům a klišé v mediální projekci genderu. In: Sociologický časopis, XXXVII, (2/2001), str.183-205.
[Reklama a sexismus]
[Samoregulace reklamy v České republice]
[Konkrétní kauzy a jejich řešení]
[Komu si můžeme stěžovat?]
[Regulace reklamy v zahraničí]
[Související literatura]
|